3Jokes . com

Funny Jokes, Funny Pictures

tmplt

خبرنامه

   RSS Feed  کانال تلگرام
   RSS Feed  فبسیوک
   RSS Feed  عضویت در خبرخوان
   RSS Feed  خبرنامه با ایمیل
   RSS Feed  راهنمایی




ارسال مطلب

جوک، اس ام اس و مطالب جالب خود را برای ما بفرستید.

فرستادن مطلب (کلیک کنید)

شماره ارسال SMS از طریق موبایل: 0935-6243988


تبادل لینک


Monday, July 29, 2013

نکات آموزنده از زندگی ژاپنی ها


1- آیا می دانید که دانش آموزان ژاپنی به همراه معلمان خود هر روز مدرسه خود را به مدت 15 دقیقه تمیز می کنند که منجر می شود به ظهور نسل ژاپنی که فروتن و مشتاق پاکیزگی است؟

2- آیا می دانید هر شهروند ژاپنی که سگ دارد یک کیسه مخصوص مدفوع سگ با خود حمل می کند؟ بهداشت و اشتیاق به آن بخشی از اخلاق ژاپنی ها است.

3- آیا می دانید که کارگر بهداشت در ژاپن "مهندس بهداشتی" نامیده می شود و می تواند حقوقی بین 5000 تا 8000 دلار در ماه طلب کند؟

4- آیا می دانید که ژاپن هیچ منابع طبیعی ندارد و سالانه با صدها زلزله مواجه می شود اما این جلوی ژاپنی ها را برای تبدیل شدن به بزرگترین های اقتصاد جهان نگرفته؟

5- آیا می دانید هیروشیما بعد از افتادن بمب اتم در آن شهر، فقط ده سال طول کشید تا به آن چه جنب و جوش اقتصادی قبل از افتادن بمب اتم بود باز گردد؟

6- آیا می دانید که ژاپن از استفاده از تلفن همراه در قطارها، رستوران ها و اماکن سرپوشیده جلوگیری می کند؟

7- آیا می دانید دانش آموزان ژاپنی از سال اول تا ششم ابتدایی باید اصول اخلاقی در برخورد با مردم را بیاموزند؟

8- آیا می دانید ژاپنی ها حتی اگر یکی از ثروتمندترین افراد جهان باشند باز هم هیچ خدمتکاری در خانه ندارند و پدر و مادر مسئول خانه و کودکان خود هستند؟

9- آیا می دانید از سال اول تا سوم مقدماتی هیچ نوع امتحانی وجود ندارد؟ چون هدف از آموزش و پروش القای مفاهیم و ساختن شخصیت است و نه امتحان و اجبار.

10- آیا می دانید اگر به یک رستوران در ژاپن بروید، متوجه خواهید شد که مردم به اندازه ای که نیاز دارند غذا می خورند، بدون هیچ اسرافی؟

11- آیا می دانید که میزان تاخیر قطارها در ژاپن حدود 7 ثانیه در سال است؟ آن ها ارزش زمان را درک می کنند و در دقیقه و ثانیه وقت شناس هستند.

12- آیا می دانید کودکان در مدرسه بعد از یک وعده غذایی، دندان های خود را مسواک می زنند؟ آن ها از سنین پایین به حفظ سلامتی خود اهمیت می دهند.

13- آیا می دانید در ژاپن نیم ساعت طول می کشد تا دانش آموزان وعده غذایی خود را تمام کنند؟ به این دلیل که مطمئن شوند غذا به درستی هضم شده. وقتی که درباره این نگرانی ها پرسیده می شود، آنها می گویند که این دانش آموزان، آینده ژاپن هستند.

لطفا برای حمایت از ما از محصولات فروشگاه دیدن کنید:

Copyright by www.3Jokes.com