3Jokes . com

Funny Jokes, Funny Pictures

tmplt

خبرنامه

   RSS Feed  کانال تلگرام
   RSS Feed  فبسیوک
   RSS Feed  عضویت در خبرخوان
   RSS Feed  خبرنامه با ایمیل
   RSS Feed  راهنمایی




ارسال مطلب

جوک، اس ام اس و مطالب جالب خود را برای ما بفرستید.

فرستادن مطلب (کلیک کنید)

شماره ارسال SMS از طریق موبایل: 0935-6243988


تبادل لینک


Thursday, June 06, 2013

حالت های درست و نادرست خوابیدن

حالت های نادرست خوابیدن

دمر خوابیدن
دمر خوابیدن چه هنگامی که دست ها بالا باشند، چه هنگامی که دست ها پایین قرار گرفته باشند و یا بالش کوچک باشه یا بزرگ و یا اصلا بالشی نباشد، باعث ایجاد مشکل خواهد شد. به طوری که گفته می شود یک سوم مشکلاتی که برای کمر پیش می آید مربوط به دمر خوابیدن است. این حالت باعث می شود تا ماهیچه های شما طوری قرار بگیرند که قادر به استراحت کردن نباشند و مفاصل شما تحت کشش قرار می گیرند و نمی توانند در هنگامی که به خواب رفته اید خودشان را آزاد قرار دهند و این، در نهایت منجر به احساس خستگی در صبح می شود و انرژی زیادی را در حین خواب شب از دست خواهید داد.


طاق باز خوابیدن
طاق باز خوابیدن (شکم و سینه رو به بالا) هنگامی که دست های شما زیر سرتان قرار دارد (یعنی هنگامی که بازو بالاتر از کتف قرار می گیرد) هم یکی دیگر از نحوه های نادرست خوابیدن است. این حالت خواب باعث می شود عضلات کتف و گردن شما تحت کشش قرار بگیرند و هنگامی که بیدار شوید در نواحی گردن و کتف احساس درد و کوفتگی خواهید کرد.


خوابیدن به پهلو
خوابیدن به پهلو در وضعیتی که پای بالایی خم شده و با یک پیچش کمر به روی زمین قرار گرفته است. این وضعیت عضلات و مفاصل پشت و گردن شما را تحت استرس و کشش قرار داده و در دراز مدت باعث ایجاد بد فرمی و ناراحتی در این نواحی می شود.



حالت های درست خوابیدن

خوابیدن به پهلو
برای این که عضلات گردن و پشت خودتان را از فشار آزاد کنید و خواب راحتی داشته باشید بهتر است یاد بگیرید وقتی که به پهلو خوابیده اید پایی را که پایین قرار دارد درون سینه خم کنید و پای دیگر را که بالا قرار گرفته است صاف بگذارید و یا هر دو پا را خم کنید. در این حالت بازو/دست بالایی باید بر روی ران پایی که خم شده قرار داشته باشد و دستی که پایین قرار گرفته است باید بازوی دست بالایی را بگیرد! همچنین می توانید بالش کوچکی را در آغوش بگیرید. برای درک بهتر به تصاویر زیر دقت کنید. این حالات از پیچش و گرفتگی عضلات پشت شما جلوگیری می کنند و هم تراز بودن گردن و بالش باعث ایجاد همگونی و فشار متناسب در عضلات گردن شده و به این ترتیب، بدن شما بدون تحمل هیچ فشار اضافی و در حالت استراحت کامل به خواب خواهد رفت. کار سختی نیست! می تونید یک بار امتحان کنید و تفاوت را احساس کنید.


طاق باز خوابیدن
خوابیدن به پشت یا همون طاق باز خوابیدن گزینه ی بعدی برای خوابیدن درست است، به شرطی که بالش فشاری به گردن شما وارد نکند و دست های شما به صورت موازی با بدنتان و رو به پایین قرار گرفته باشد. به یاد داشته باشید، خوابیدن به این روش، هنگامی که یکی از دست ها بر روی سر قرار گرفته باشد، ماهیچه های بزرگ پشت و گردن را تحت کشش و آزار قرار می دهد.


یادآوری می کنیم این کار با تمرین قابل دستیابی است و اصلاح نحوه ی خوابیدن باعث راحتی و استراحت کامل ماهیچه های شما و ذخیره انرژی بیشتر برای صبح روز بعد خواهد شد و این باعث می شود روز هایی که پیش رو دارید را با شادابی بیشتری آغاز کنید.

لطفا برای حمایت از ما از محصولات فروشگاه دیدن کنید:

Copyright by www.3Jokes.com