3Jokes . com

Funny Jokes, Funny Pictures

tmplt

خبرنامه

   RSS Feed  کانال تلگرام
   RSS Feed  فبسیوک
   RSS Feed  عضویت در خبرخوان
   RSS Feed  خبرنامه با ایمیل
   RSS Feed  راهنمایی




ارسال مطلب

جوک، اس ام اس و مطالب جالب خود را برای ما بفرستید.

فرستادن مطلب (کلیک کنید)

شماره ارسال SMS از طریق موبایل: 0935-6243988


تبادل لینک


Thursday, February 07, 2013

روش پیشگیری از حمله قلبی

توجه:
به روز رسانی مهم: این روش، مبنای علمی ندارد، مورد تایید پزشکان نبوده و به عقیده آن ها در پیشگیری از حمله قلبی بی تاثیر است. به جای این کار، بهتر است در هنگام حمله قلبی، از انرژی و زمان باقی مانده خود برای یافتن کمک یا تماس با اورژانس استفاده کنید. (منبع انگلیسی)


متن مقاله ای که از طریق ایمیل به صورت گسترده فروارد می شود به قرار زیر است:
تجسم کنید، ساعت 6 بعد از ظهر بعد از یک روز سخت و پراسترس، شما به تنهایی در حال رانندگی به طرف منزل هستید که ناگهان دردی در قفسه سینه خود حس می کنید که بازو و فک پائین شما را هم فرا می گیرد. شما فقط چند کیلومتر از نزدیک ترین بیمارستان فاصله دارید و نمی دانید که آیا می توانید خود را در این فاصله سالم به بیمارستان برسانید یا خیر؟

چگونه زمانی که تنها هستید از حملات قلبی نجات پیدا کنید؟ بیشتر افراد، زمانی دچار حملات قلبی می شوند که تنها هستند، بدون هیچ کمکی. فردی که دچار حمله شده احساس از حال رفتگی می کند و تا از دست دادن هوشیاریش تنها 10 ثانیه فاصله دارد.

پاسخ:
نترسید، شروع کنید به سرفه کردن، بصورت پی در پی و محکم. قبل از هر سرفه یک نفس عمیق بکشید. سرفه باید عمیق و طولانی باشد، مثل زمانی که می خواهید خلط را از ته سینه خود خارج کنید. نفس عمیق و سرفه باید پی در پی تکرار شود، هر دو ثانیه یک بار بدون توقف، تا هنگامی که کمک برسد و یا قلب شما مجدداٌ به طور نرمال بزند.

نفس عمیق باعث ورود اکسیژن به داخل ریه های شما می شود و سرفه باعث می گردد به قلب شما فشار وارد شده و سبب چرخش خون می گردد. این فشار، باعث برگشت ریتم نرمال قلبی نیز می شود و به این وسیله فردی که دچار حمله شده می تواند خود را به بیمارستان برساند.

در همین رابطه:
نکاتی درباره حمله قلبی

لطفا برای حمایت از ما از محصولات فروشگاه دیدن کنید:

Copyright by www.3Jokes.com