3Jokes . com

Funny Jokes, Funny Pictures

tmplt

خبرنامه

   RSS Feed  کانال تلگرام
   RSS Feed  فبسیوک
   RSS Feed  عضویت در خبرخوان
   RSS Feed  خبرنامه با ایمیل
   RSS Feed  راهنمایی




ارسال مطلب

جوک، اس ام اس و مطالب جالب خود را برای ما بفرستید.

فرستادن مطلب (کلیک کنید)

شماره ارسال SMS از طریق موبایل: 0935-6243988


تبادل لینک


Tuesday, February 15, 2011

آیا مسابقات «کشتی کج» ساختگی هستند؟

اگر شما هم مسابقات کشتی کج را تماشا کرده باشید، زیاد برایتان پیش آمده که با صحنه های جالب روبرو شوید: مثلاً ناگهان در حین یک مسابقه Tag Team (دو تیم دو نفره با هم)، یک عضو یکی از دو تیم از دست هم تیمی خود عصبانی می شود، نگاهی شیطانی به دوربین می کند و با دو نفر دیگر علیه هم تیمی خود هم دست می شود!

چنین صحنه هایی برای خوش باورترین افراد هم شکی باقی نمی گذارد که این مسابقات ساختگی و تصنعی است! خب، البته همین طور هم هست، تا حد خیلی زیادی!

یکی از نظر دهندگان در Answers.com به خوبی توضیح می دهد که حتی سناریوی تک تک این مسابقات از ماهها پیش توسط افرادی که به آنها Bookers می گویند نوشته می شود، booker تصمیم می گیرد که چه کسی در یک مسابقه می برد، چه کسی «چهره مثبت» (The Face) و چه کسی «چهره منفی» (The Hell) خواهد بود.

حتی زخمها و خونریزیهایی هم که بعضاً در این مسابقات می بینید عمدتاً طبق برنامه، توسط خود ورزشکار و با یک وسیله برنده ایجاد می شود. (البته به دلیل نگرانی از ایدز و سایر بیماریهای خونی، این نوع رفتارها امروزه کاهش پیدا کرده).

اما این به این معنی نیست که همه چیز به اصطلاح فیلم است! کوبیده شدن صندلی آهنی به پشت یک نفر «درد» دارد! یا وقتی کسی از بالای نردبان روی میزهای بیرون رینگ پرتاب می شود، حتماً درد خواهد کشید و همیشه همه چیز هم طبق برنامه پیش نمی رود، بعضاً کشتی گیران عصبانی شده و از کوره در می روند و واقعاً شروع می کنند که یکدیگر را کتک بزنند (این افراد معمولاً بعد از مسابقه، قراردادشان را از دست می دهند).

از سوی دیگر، ورزشکاران این رشته ها به شدت آموزش دیده هستند: آنها ورزشکارند، آمادگی بدنی خیلی بالایی دارند، در مورد نحوه ضربه زدن مدتها تمرین کرده اند (چطور ضربه بزنند که هم شدید به نظر برسد و هم به طرف مقابل آسیب نرساند)، حرکات آکروباتیک مختلفی بلدند و علی رغم وزن بالا آنها را اجرا می کنند و ... اما علی رغم تمام این آموزشها باز ممکن است یکی اشتباه کند و دیگری واقعاً گردنش بشکند یا دنده هایش خرد شود.

لطفا برای حمایت از ما از محصولات فروشگاه دیدن کنید:

Copyright by www.3Jokes.com